دکتر سلامت

با من همیشه سالم باش

یکی از چالش‌های شایع و نگران‌کننده در عمل جراحی زیبایی بینی، عدم رضایت متقاضی از نتیجه نهایی ظاهر بینی خود پس از انجام این عمل جراحی است. این مسئله می‌تواند ناشی از عوامل متعددی از جمله عدم تطابق بین انتظارات بیمار و نتیجه واقعی جراحی، عوارض احتمالی پس از عمل، یا حتی عدم درک صحیح بیمار از امکانات و محدودیت‌های جراحی زیبایی بینی باشد. در چنین مواردی، نقش متخصصان جراحی پلاستیک در مشاوره دقیق و صادقانه با بیمار قبل از عمل، مدیریت انتظارات و ارائه توضیحات کامل از فرایند و نتایج جراحی بسیار حائز اهمیت است تا از بروز چنین مشکلاتی تا حد ممکن جلوگیری شود.

جراحی زیبایی بینی با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود

یکی از مشکلات رایج در عمل جراحی زیبایی بینی، عدم رضایت متقاضی از ظاهر بینی خود پس از جراحی است. افرادی که با وجود دشواری ها و هزینه های عمل بینی، اقدام به این جراحی می کنند، به دنبال بهبود ظاهر بینی خود هستند و زمانی که این خواسته برآورده نشود، دچار یاس و ناامیدی می شوند. یکی از دلایل این موضوع، عدم درک متقابل میان متقاضی و پزشک جراح بینی است.

در ادامه در خصوص تکنولوژی جدید عمل زیبایی بینی که به منظور رفع مشکل عدم رضایت متقاضی بعد از عمل ارائه شده، صحبت می شود تا کسانی که متقاضی جراحی بینی هستند با آگاهی از جدیدترین روش ها برای این جراحی اقدام کنند.

با تکنولوژی های جدید زیبایی بینی آشنا شوید

عدم رضایت بعد از عمل بینی

به منظور انجام عمل زیبایی بینی، فرد متقاضی با پزشکان مختلف مشاوره انجام می دهد. در جلسه مشاوره، متقاضی در خصوص خواسته های خود صحبت می کند و پزشک نیز بعد از معاینه بالینی به متقاضی می گوید که چه میزان از خواسته های او قابل اجراست. اما تنها با صحبت کردن، متقاضی و جراح نمی توانند منظور یکدیگر را به طور کامل متوجه شوند.

به طور مثال ممکن است متقاضی به جراح بگوید که دوست دارد پل بینی قوس داشته باشد یا نوک بینی بالا رود. اما متقاضی نمی تواند مشخص کند که میزان قوس یا بالا رفتن نوک بینی چقدر باشد. یا در مثالی دیگر معمولا جراحان به کسانی که بینی گوشتی دارند می گویند که بینی آن ها به میزان کمتری تغییر می کند و ایده آل نمی شود، اما متقاضی متوجه نمی شود که میزان تغییرات او چقدر خواهد بود.

بیوگرافی
با من همیشه سالم باش
آرشیو موضوعی