دکتر سلامت

با من همیشه سالم باش

در این نوشتار قصد داریم تا بهترین گزینه های کرم های ضد آفتاب و ضد جوش را به شما کاربران ارجمند معرفی نماییم. در این راستا، فاکتورهای کلیدی و تأثیرگذار بر انتخاب این محصولات را به صورت مختصر و مفید مورد بررسی قرار خواهیم داد. با بررسی ویژگی های مهم این کرم ها، به شما کمک خواهیم کرد تا انتخاب مناسب و آگاهانه ای را در خصوص محافظت پوست خود داشته باشید.

معرفی فاکتورهای مهم در انتخاب کرم ضد آفتاب و ضد جوش

داشتن پوستی زیبا و شفاف یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد است. جالب است بدانید که راز زیبایی و سلامت پوست می تواند در یک محصول مراقبتی پوست خلاصه شود و شما را به سمت جذابیت هر چه بیشتر سوق دهد. کرم ضد آفتاب، بی شک یکی از مهمترین و موثرترین محصولات مراقبتی از پوست به شمار می آید. در واقع اگر به دنبال پوستی عاری از هر گونه چین و چروک، لک و تیرگی هستید؛ باید به دنبال انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود باشید. این محصول می تواند نقش کلیدی در حفظ زیبایی و سلامت پوست شما ایفا کند.

SPF یک فاکتور اصلی در کرم ضد آفتاب

کلمه SPF را حتما بارها در هنگام خرید ضد آفتاب شنیده اید. اصطلاحا این لغت در فارسی به معنی فاکتور و میزان محافظت از نور خورشید است. اگر بخواهیم به زبان ساده برای شما عزیزان بیان کنیم، درجه spf در کرم ضد آفتاب نشان دهنده این است که شما قبل از اینکه دچار آفتاب سوختگی شوید، تا چه حد می توانید زیر نور آفتاب بمانید.

برای مثال spf کرم ضد آفتابی، عدد 15 است. این یعنی شما به مدت 2 ساعت و نیم یا 150 دقیقه می توانید در آفتاب بمانید. البته اگر پس از مدتی مجدداً از ضد آفتاب استفاده کنید، مقدار و میزان محافظت آن بیشتر خواهد شد. اما در مقدار زمان آن تاثیر ندارد.

بیوگرافی
با من همیشه سالم باش
آرشیو موضوعی