دکتر سلامت

با من همیشه سالم باش

بوتاکس زیر بغل به عنوان یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین راه‌کارهای درمانی برای کاهش تعریق بیش از حد در این ناحیه مطرح شده است. این روش درمانی با تزریق ماده بوتولینوم به زیر پوست، عضلات زیر بغل را فلج کرده و از این طریق میزان ترشح عرق در این نواحی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. این رویکرد درمانی نوین، به‌طور مؤثری به افراد مبتلا به هایپرهیدروز یا تعریق بیش از حد کمک کرده و در بهبود کیفیت زندگی آنان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

معمولا در فصل های گرم سال، بسیاری از افراد از مشکل تعریق بیش از حد رنج می برند. این مشکل باعث ایجاد بوی بد در بدن شده و اعتماد به نفس افراد را تا حد زیادی کاهش می دهد. به همین دلیل، اکثر افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند این مشکل را به کلی رفع کنند. بوتاکس زیر بغل، به عنوان یکی از مناسب ترین راه ها برای رفع تعریق به شمار می رود. این روش در صورتی تاثیر گذار خواهد بود که برای انجام آن به پزشکی معتبر و قابل اطمینان مراجعه نمایید. در این مقاله، متخصص بوتاکس در تهران و کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی به شما معرفی می شود.

بوتاکس زیر بغل چیست؟

بوتاکس زیر بغل چیست و چطور انجام می شود؟

بوتاکس زیر بغل یک عملیات تزریقی است که طی آن ماده ای تحت عنوان بوتولیوم به پوست زیر بغل وارد می شود. این ماده باعث مسدود شدن غدد تعریق شده و از این طریق، روند تعریق در ناحیه زیر بغل را کاهش می دهد. برای این کار پزشک ابتدا ناحیه مورد نظر را ضد عفونی کرده و سپس آن را علامت گذاری می کند. علامت گذاری به منظور مشخص کردن نواحی تزریق انجام می شود. سپس محل مورد نظر با داروهای بیحسی، بیحس شده و عملیات تزریق به وسیله سوزن هایی نازک صورت می گیرد.

برای مشاهده تاثیر بوتاکس زیر بغل باید این کار را تحت نظر پزشکی معتبر و حرفه ای انجام دهید. یادتان باشد که در این کار، زاویه تزریق، محل دقیق تزریق و عمق تزریق از اهمیت بالایی برخوردار است. پس مراجعه به یک پزشک خوب و کار بلد را باید در اولویت قرار دهید. طبق بررسی های صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی نمناک، کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی، به عنوان یک گزینه عالی برای تزریق بوتاکس به زیر بغل شناخته می شود. دکتر میعاد مهدوی در این زمینه مهارت و تخصص بالایی دارند. ایشان مدارک حرفه ای تدریس تخصصی بوتاکس را نیز دریافت کرده اند. پس با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت، می توانید به کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی مراجعه نمایید.

بهبود تعریق زیر بغل با بوتاکس

ماندگاری بوتاکس زیر بغل در کلینیک دکتر میعاد مهدوی

ماندگاری فوق‌العاده بوتاکس زیر بغل و تضمین کاهش تعریق

بوتاکس زیر بغل از فواید فوق‌العاده ای برخوردار است. یکی از مهم ترین فواید، ماندگاری طولانی مدت آن است. مام ها و عطرهای گران‌قیمت پس از مدتی، تاثیر اولیه خود را از دست می دهند. این در حالی است که رفع تعریق با بوتاکس زیر بغل تضمینی است. این روش ماندگاری فوق‌العاده ای دارد. بوتاکس برای زیر بغل در کمترین حالت 6 ماه و در بیشترین حالت 15 تا 18 ماه دوام خواهد داشت. بنابراین شما با استفاده از این روش ساده و بی درد، می توانید به راحتی تعریق خود را کاهش دهید.

کاهش تعریق با بوتاکس زیر بغل در صورتی با ماندگاری بیشتری همراه خواهد شد که نکاتی را رعایت نمایید. برای مثال یکی از مهم ترین نکات، مراجعه به یک پزشک حرفه ای مثل دکتر میعاد مهدوی است. دکتر میعاد مهدوی از با کیفیت ترین برندهای بوتاکس برای تزریق استفاده می کنند. تمامی بوتاکس های مورد استفاده در کلینیک ایشان اورجینال بوده و در جلوی چشم زیبا جویان آنباکسینگ می شوند. همان طور که می‌دانید، هر چه کیفیت بوتاکس بهتر باشد، ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد شد. همچنین بهتر است برای افزایش ماندگاری بوتاکس کف دست ، مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را رعایت کنید.

کلینیک مناسب برای انجام بوتاکس زیر بغل کجاست؟

حال شاید این سؤال در ذهن شما شکل بگیرد که بوتاکس زیر بغل باید در کجا انجام شود؟ با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی نمناک، کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی به عنوان گزینه ای مناسب برای مراجعه شناخته می شود. در ادامه به دلایل مهم برای مراجعه به این کلینیک اشاره می کنیم.

  • تخصص پزشک و تجهیزات مجموعه: دکتر میعاد مهدوی از تخصص بالایی در زمینه بوتاکس زیر بغل برخوردار است. به علاوه تجهیزات و موادی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرند، از کیفیت بالایی برخوردارند.
  • قیمت مناسب: خوشبختانه قیمت های ارائه شده برای بوتاکس زیر بغلدر کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی بسیار مناسب هستند. به علاوه شما می توانید از تخفیف های ارائه شده در این کلینیک نیز استفاده کنید.
  • رعایت بهداشت و اصول حرفه ای: تمامی نکات بهداشتی در این کلینیک به طور کامل رعایت می شوند. تمامی مواد و تجهیزات، اورجینال و استریل هستند. بنابراین با مراجعه به این مجموعه، نیازی به نگرانی در مورد ابتلا به بیماری های عفونی و... نخواهید داشت.

برای رزرو نوبت بوتاکس زیر بغل در کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی می توانید با مجموعه تماس تلفنی برقرار کنید. همچنین با مراجعه حضوری نیز می توانید نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایید. در ادامه آدرس و شماره تماس کلینیک دکتر میعاد مهدوی را برای شما ذکر می کنیم.

نشانی مطب پونک:تهران بزرگراه اشرفی اصفهانی، نبش خیابان اخلاقی، ساختمان شادی، طبقه 1

09383467988 و 02144813133

نشانی مطب اسلامشهر:واوان، بلوار رجایی، نبش خیابان 40 شرقی، ساختمان بهگر، طبقه 2

02156165064 و 09940236005

خلاصه مطلب

در مقاله توضیح دادیم که بوتاکس زیر بغل یک روش عالی برای رفع تعریق است. برای اطمینان از کیفیت تزریق باید به کلینیکی معتبر مراجعه کنید. همچنین در مورد قیمت و نحوه انجام کار توضیحاتی به شما دادیم.

بهبود تعریق زیر بغل با بوتاکس

تزریق بوتاکس زیر بغل

بیوگرافی
با من همیشه سالم باش
آرشیو موضوعی